Предпразнични затруднения за нашите доставчици

04.12.2018 г.

Уважаеми клиенти,
Нашите доставчици от куриерска компания Спиди и Рапидо се сблъскаха с неочаквани предпразнични затруднения през последната седмица.
Ето и любезния мейл, с който те се извиняват за удължените срокове на доставките:


" Уважаеми клиенти,

Във връзка с търговската кампания Black Friday и последвалата Cyber week, в допълнение със затрудненията, произтичащи от първия сняг в някои части на страната, се обръщаме към Вас със следната информация:

Въпреки ранната подготовка на Спиди и Рапидо (започнала още през летните месеци) за ноемврийската кампания и Коледа, изпитахме и затруднения с обработката на данните. В следващите дни ще изясняваме на какво се дължат подобни неочаквани предизвикателства и ще отстраним вътрешните и външни причини за тази "изненада".

Всички разпределителни центрове на компанията работят с пълен капацитет на 24 часов цикъл. Пратките, получени за обработка в последната седмица, надвишават средно дневния брой с до 2.5 пъти във всеки работен ден от миналата седмица.

Заради огромния брой пратки обаче, вече няколко дни изпитваме затруднения в доставката до адрес, както и в обслужването на заявки за куриер на адрес. В момента, макар с минимални закъснения, пратките до офис и автомат на Спиди се доставят в приемливи срокове. Още веднъж напомняме, че на разположение на нашите клиенти е обновената ни офисна мрежа от над 450 офиса и автомата в цялата страна.
Предварително благодарим за Вашето разбиране.  '

И ние ви благодарим за разбирането и търпението. Оставаме на ваше разположение.

С уважение,

Екипът на аптеки Адонис

всички новини